Ledig stilling - Senior økonomikonsulent

 Vi søker en fremoverlent og dyktig kollega som vil være med å hjelpe oss til å nå våre mål

Arbeidsgiver:                  Bjarne Stensli & Sønner AS
Stillings Tittel:                 Senior økonomikonsulent
Frist:                               15.02.2021
Ansettelsesform:            100% -fast stilling
Arbeidssted:                   Brumunddal
Søknadsfrist:                  15.2.2021

Bjarne Stensli & Sønner as (BSS) er administrasjonen for Stensli Gjenvinning AS (SG), Stensli Transport AS (ST) og Stensli Eiendom AS. Vår kjernevirksomhet er knyttet opp mot gjenvinning av jern, metall og EE-avfall. Sirkulær økonomi er noe alle i dag snakker om, men vi har holdt på med det i snart 50 år. Totalt er vi 14 ansatte pluss noen fast innleide tjenesteleverandører som en del av organisasjonen. Konsernomsetningen ligger rundt 80 - 90 millioner kroner pr år. Vi er økonomisk solide, med historisk gode resultater.

Vår nye kollega vil bli en nøkkelperson på kontoret hvor du vil få store muligheter til å påvirke utviklingen. Vi ønsker å beholde vår organisasjon slank som i dag. Det betyr varierte oppgaver i en til dels hektisk hverdag. Vi ser for oss en stabil, grundig og engasjert person. Vi tror og håper du har et forretningsmessig tankesett. God teknologiforståelse og -interesse. I denne rollen får du mulighet til å lære vår bransje, og jobbe tett med våre ansatte, kunder og leverandører. For rett personen ser vi for oss at vedkommende kan ta over rollen som vår økonomisjef etter hvert. Vi har et godt, men mannsdominert arbeidsmiljø. Vi oppfordrer derfor kvinner til å søke stillingen.

Hovedoppgaver knyttet til stillingen er:
- Regnskapsføring, regnskapsrapportering
- Videreutvikle våre kontrollrutiner tilknyttet
- fakturering/fakturering til oss
- avregninger til oss/avregninger vi sender ut
- admin. oppgaver tilknyttet driften av BSS, SG og ST
- Hovedansvar for gode kontrollrutiner

Ønskede kvalifikasjoner:
- Bachelor i økonomi eller lignende
- Gode datakunnskaper
- Erfaring med regnskapsføring
- God forretningsforståelse (business mind.)
- Meget god norsk / engelsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:
- Stor arbeidskapasitet med god service innstiling
- Strukturert, systematisk og nøyaktig, også når det er hektisk
- Selvstendig, initiativrik og ikke minst hjelpsom

Vår bransje er veldig dynamisk, med stadig nye rammebetingelser så vår evne til å endre oss er viktig. Derfor er det viktig at du har endringsevne/vilje. Vi er ISO-sertifiserte og har program for hele tiden å forbedre oss, ta initiativ, nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på.

Hos oss får du:
- En meget god arbeidsplass hvor folk trives
- En variert, morsom og utfordrende stilling.
- Personlig læring/opplæring
- Gode betingelser med store utviklingsmuligheter
- En sentral rolle i et spennende og solid selskap
- Uformelt, men et godt sosialt arbeidsmiljø

Vår ambisjon er at vi fortsatt skal være en forretningspartner til å stole på. Viktige verdier for oss i den sammenheng er langsiktighet, nøkternhet, soliditet og lokal forankring.

Søknadsfrist 15. februar 2021


Spørsmål om stillingen
Kontakt person BSS: Vegard Stensli, 928 13 978
Søknadsprosessen styres av Veksthuset Bemanningstjenester AS
Kontakt person Veksthuset: Trond Ingvaldsen, 909 70 559
Alle søknader/CV sendes til: 
trond@vbemanning.no